Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
I přes to, že se maximálně snažíme, aby k vám vaše voňavé balíčky dorazily v pořádku, může se stát, že se zboží po cestě poškodí. Pokud zjistíte jakoukoli závadu, napište nám to prosím neprodleně na e-mail info@bottaniya.cz. Do textu napište číslo objednávky popis vzniklé škody (ideálně i s fotografií). Připojte informaci, zda si budete přát vrátit peníze nebo vyměnit zboží za jiné. V případě vrácení peněz připište ještě číslo bankovního účtu, kam si budete přít peníze poslat.
Pro zaslání poškozeného zboží zpět k nám vám následně poskytneme bezplatné vrácení před službu Zásilkovna.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 kalendářních dnů. Budeme se ji však snažit vyřídit co nejdříve.
Vrácení zboží / výměna
Zboží je v pořádku, ale přesto nejste spokojeni? I když nás to velice mrzí, tak chápeme, že i toto se může stát. Na vrácení zboží máte ze zákona 14 dnů bez udání důvodu.
Zboží pošlete k nám zpět na adresu Valeč 312, 67553 a ještě před jejím odesláním nás o této skutečnosti prosím informujte na e-mail info@bottaniya.cz. Do zprávy prosím nezapomeňte uvést číslo objednávky.